Wednesday, March 25, 2009

Tahniah... Tahniah... Tahniah












Sedih juga saya kerana pada 16 Mac 2009 iaitu hari Konvo kita hujan turun dengan lebat menyebabkan kita terperangkap kesesakan dalam dewan UPSI. Walaupun pada petang itu hujan rahmat. Saya duduk depan... berjalan keluar terlepas kat luar dewan... hanya jumpa beberapa pensyarah seperti Dr. Khuan, Apai, dan beberapa lagi mengucapkan terima kasih. Sedih kerana kita tidak dapat bergambar kenang-kenangan semasa konvo... entah jumpa atau tidak lepas itu.. Saya hanya sempat bergambar dengan beberapa rakan sahaja... yang lain mungkin sibuk dengan keluarga. Apa pun saya mengucapkan tahniah kepada semua rakan-rakan Kohort 5 Kumpulan A dan B kerana kita sama-sama telah berjaya menerima ijazah. Kepada rakan-rakan yang menyambung peringkat Sarjana teruskan saya mendoakan anda berjaya... kita boleh. Insayallah sya akan menyusul kemudian. Saya kena ambil Ijazah kat Mekah dulu... baru Sarjana di UPSI.

1 comment: